Bye Bye, Zwaai Zwaai - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van May Hustinx - WaarBenJij.nu Bye Bye, Zwaai Zwaai - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van May Hustinx - WaarBenJij.nu

Bye Bye, Zwaai Zwaai

Door: May

Blijf op de hoogte en volg May

10 November 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Lieve familie en vrienden,

Mijn eerste bericht, vanaf het vliegveld in Hong Kong wachtend op mijn volgende vlucht van 9 uur. De eerste 11 uur vliegen richting mijn bestemming Brisbane zijn voorbij gevlogen. 3 films verder, een beter idee bij doorligplekken, geen gevoel meer bij dag en nacht, maar wel een prima vlucht.
De afgelopen weken heb ik ervaren als een warm afscheid en daar wil ik iedereen voor bedanken! Vanochtend voelde even alsof ik onder een warme douche vandaan kwam in de winter, maar in gezelschap van mijn ouders, broer en twee vriendinnen ben ik met een goed gevoel vertrokken.
Toevallig zat twee rijen voor mij een vriend van mijn oom, met wie ik hier op vliegveld van Hong Kong nog even gezeten heb. Kleine wereld; mooie woorden, maar ik ervaar nu al hoe groot de wereld eigenlijk is.
Aankomend half jaar zal dit gevoel alleen maar sterker worden.
Met als hoofddoel reizen is mijn plan om de hele Australische oostkust af te reizen en ook Melbourne, Adelaide, Alice Springs en Darwin may te nemen. Dit afgewisseld met af en toe wat WWOOF'en, werken tegen kost en inwoning (http://wwoof.com.au) en wellicht nog bezoeken aan omliggende landen. Ik heb er zin in!
Morgen en overmorgen zal ik mij begeven in het centrum van Brisbane en aankomend weekend bij de ouders van mijn tante in hetzelfde Brisbane, maar een uur met de trein vanuit het centrum.

Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en de steun. Ik ga jullie missen, maar ik ga genieten!

Jullie horen van mij:)

Liefs,
May

  • 10 November 2015 - 11:23

    Mai-Britt:

    Lieve May, wat reuze gezellig je eerste verslag. Hou dit vol we reizen dan als het ware met je mee deze mooie ervaring voor jou!
    Hug en liefs, Mai-Britt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

May

Actief sinds 06 Nov. 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 5932

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 27 Mei 2016

Australië

01 Maart 2016 - 09 April 2016

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: